Viestintä puhelimitse

Soitto puhelintyön ammattilaiselta voi olla asiakkaasi päivän kohokohta. Puhumme puolestasi.

Olemme ehkä Suomen ainoa viestintätoimisto, jolla on oma soittokeskus. Puhelinsoitto on usein yhä edelleen nopein ja tehokkain keino saada tavoitellun kohderyhmän huomio. Soittokeskuksesta soitettujen puhelujen tavoite määrittyy aina asiakasyrityksen tarpeiden mukaan.

Tavoittelemme puhelimitse organisaatioita, mutta yksityisten ihmisten häiritsemisen ja ilta-aikaan soittelun jätämme muille toimijoille.

Lähes aina yksi puhelimitse tehtävän viestinnän tavoitteista on tunnettuuden kasvaminen kohderyhmässä. Lisäksi puheluille määritellään aina kärki, jolla keskustelu avataan, sekä tavoite, jota kohti pyritään.

Tyypillisesti viestintä puhelimessa tähtää

  • tapaamiseen yrityspäättäjän kanssa
  • tiedonkeruuseen
  • tuotteiden tai palveluiden suoraan myyntiin.

Vastaukset markkinatutkimuksiin sekä asiakastyytyväisyyskyselyihin saadaan kaikkein tehokkaimmin puhelimitse. Sähköpostitse lähetetyt kyselyt jäävät helposti odottamaan oikeaa hetkeä, joka ei koskaan tule. Ammattimaisesti hoidettu puhelimitse tehty yhteydenotto johtaa kattavampaan määrään vastauksia.

Myymme mielellämme puhelimitse asiakkaidemme tuotteita, palveluita tai koulutuksia. Kaikkea ei kuitenkaan kannata tai edes voi myydä puhelimessa – kysy asiantuntija-arviomme.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Me vastaamme puheluihin puolestasi. Asiakaspalvelu-chateillä on paikkansa, mutta usein elävä ihminen saa aikaan paremman kokemuksen.

Ulkoistettu asiakaspalvelu voi ottaa vastaan tilauksia, jakaa tuotetietoutta, toimia vaihteena, ottaa vastaan vastauksia kilpailukysymyksiin – ja tehdä käytännössä mitä vain, mitä puhelimitse on tapana säädyllisyyden rajoissa tehdä.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Oma soittokeskus

Myytkö asiantuntijapalvelua, jonka sisältöjä ei voi opettaa organisaation ulkopuoliselle tekijälle? Vaatiiko soittotyö yrityksessänne saumatonta yhteistyötä esimerkiksi tuotekehityksen kanssa? Oma inhouse-periaatteella toimiva soittokeskus voi olla teille oikea ratkaisu.

Meiltä saatte käyttöönne yli 20 vuoden kokemuksen ja asiantuntemuksen soittokeskuksen perustamisesta ja toiminnasta.

Tyypillinen aloittavan soittokeskuksen sudenkuoppa on se, että puheluita laitetaan soittamaan joku, jolla on aikaa – miettimättä sitä, onko soittaja tehtävään motivoitunut tai edes sopiva.

Puhelintyön tekeminen ei ole rakettitiedettä, mutta sen menestyksekäs aloittaminen vaatii toimivia tiloja ja työkaluja, henkilöstön rekrytointia ja / tai koulutusta sekä lukemattomien pienten käytännönongelmien ratkaisemista.

Lopeta siis soittojärjestelmien vertailu ja kuulokkeiden värien valinta. Keskity sen sijaan olennaiseen. Ota yhteyttä ja sovitaan yhdessä kartoituskäynnistä.

Oma soittokeskus